Kriebel de kriebel! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Maaike Rombouts - WaarBenJij.nu Kriebel de kriebel! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Maaike Rombouts - WaarBenJij.nu

Kriebel de kriebel!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

22 Februari 2008 | Nederland, Oosterhout

Oh het lijkt wel alsof ik verliefd ben, al die kriebels in mijn buik!
Nog 5 nachtjes slapen en we zitten hoog in de wolken! De afgelopen 6 weken stage in Nederland zijn echt voorbij gevlógen! Maar het was erg leuk om samen met mijn stageklas alvast een beetje in de stemming te komen voor Zuid-Afrika.

Woensdag vliegen we om 16:40 vanaf Schiphol naar Londen om vanaf daar te vertrekken naar Johannesburg. Daar zullen we donderdagochtend rond 8:50 aankomen. En dan zijn we er nog niet, want we moeten nog een busrit maken van 4 uur om uiteindelijk in Nelspruit aan te komen. Hier verblijven we dan in het Youth Hostel van Dave & Bella. Zondag is dan de grote dag om naar Schoemandsdal te gaan! Ik ben erg benieuwd!

Als ik in Zuid-Afrika zit, ben ik natuurlijk ook nog bereikbaar.. Zelfs per post ben ik bereikbaar! Ik kan alleen in de weekenden op internet als we in Nelspruit zitten, en als je mij een dagje achter de computer wilt besparen, vind ik het ook erg leuk om post te ontvangen via de ouderwetse brievenbus. Dan kan ik het ook lekker op mijn gemakje allemaal lezen in het zonnetje ;)!

Hier mijn postadres;
Old Vic Travellers Inn.
Tav Maaike Rombouts, Dutch student
12 Impala Street
Nelspruit
1200
Mpumalanga
South-Africa

En via dit berichtje wil ik mijn familie, vrienden, buren en scouting Eramsus echt onwijs bedanken voor al de donaties voor de scholen en de kinderen in Schoemandsdal!!!

BEDANKT BEDANKT BEDANKT!!!

We zullen (in overleg met de scholen) ervoor zorgen dat het geld goed terecht komt! Via deze site, en onze sponsorsite, houden wij jullie daarvan op de hoogte.

Tot een volgende berichtje vanuit Zuid-Afrika!!

Liefs,
Maaike

  • 22 Februari 2008 - 15:39

    Anouk:

    Whaaa Maaike!
    Tis bijna zo ver!!!!
    We hebben in ieder geval een gezellig afscheidsetentje gehad :)
    Geniet van je (voorlopig) laatste weekendje in Nederland, misschien tot vanavond!

    Kus Anouk

  • 22 Februari 2008 - 16:01

    Bibi:

    Heeeey!
    Sjo ik ga je zeker een kaartje sturen! :-) Vanavond eerst nog lekker een drankje doen in de stad he?! Gezellie!
    Moeten als je terugbent maar snel die 3 maanden tijd met elkaar inhalen he!
    Maar ik weet zeker dat het zo voorbij gaat vliegen.. jij daar in de zon.. ik met afstuderen.. (ai!)
    He meis tot vanavond!
    Kusjes bibi
    ps. ik had ook op die andere site gekeken.. voor de spaarpot zeg maar. maar daar kan ik geen bericht op achter laten omdat de verificatiecode niet goed is???? :S Geen idee wat dat is! xxx

  • 22 Februari 2008 - 18:29

    Tante Hanneke:

    Hoi Maaike, alvast een hele goede reis toegewenst en veel succes in Zuid-Afrika.
    We zullen je zeker volgen via je site !
    groeten ook van de rest uit Traaie.

  • 23 Februari 2008 - 12:02

    Anita:

    Hoi Maaike,Spannend hoor zo'n verre reis en stage!Veel succes en plezier in Zuid-Afrika wij volgen je wel vanuit Teteringen.
    Tot over een een paar maanden.
    Vincent,Anita,Stefan en Rick

  • 24 Februari 2008 - 12:27

    Tante Nelly:

    Hoi Maaike, we zijn gelukkig nog op tijd terug uit de sneeuw om je een goede reis en veel succes te wensen .

    Groetjes, en we horen wel van je .
    Ome Ad Tante Nelly

  • 25 Februari 2008 - 12:09

    Diana:

    Nog 2 nachtjes!!!!!

    Echt spannend heej!!!
    Vond het nog erg leuk om vrijdag en zaterdag met je te stappen!!!
    Nu moet ik nog 3 maanden wachten voordat we dat weer kunnen doen :(...

    Oeh tis bijna zo ver!

    Kus Diana

  • 25 Februari 2008 - 14:01

    Lotka:

    Zo..gevonden:) Kga dit bloggie zeker in de gaten houden, ben stiekem best een beetje jaloers hihi..Goeie reis alvast en geniet geniet geniet!! X Lotka

  • 25 Februari 2008 - 16:02

    Esther:

    heeyy leuk je :D ik ga elke keer je berichtje lezen :D leuk om ook iets over jou reisen te lezen en over zuid-afrika te weten te komen :D

    xxxx esther ( uit de straat )

  • 25 Februari 2008 - 19:04

    Sandra:

    Hee Maaike! Echt onwijs veel plezier in Afrika. Volgens mij is het voorbij voordat je er erg in hebt. Geniet ervan!

    x Sandra

  • 27 Februari 2008 - 20:39

    Huub:

    Hoi Maaike,
    Wat een onderneming.
    Ik wens je een goede vlucht en behouden aankomst. Natuurlijk zal ik alles volgen.
    Succes.
    Huub

  • 28 Februari 2008 - 12:03

    Karlijn En Yvette:

    Heeeeej reiziger,

    Zo te lezen duurt het nog even voordat je op de eindbestemming bent! Spannend hoor!
    Wij zijn hier inmiddels goed aangekomen! HEt is allemaal erg meegevallen en hier is het ook helemaal geweldig!

    We willen jullie alle vier heel veel plezier wensen deze 3 maanden en geniet er lekker van! We proberen contact te houden!!

    Heel veel groetjes van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosterhout

Maaike

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 33233

Voorgaande reizen:

03 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Maaike's world trip

27 Februari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: