En toen gingen we niet... - Reisverslag uit Nelspruit, Zuid-Afrika van Maaike Rombouts - WaarBenJij.nu En toen gingen we niet... - Reisverslag uit Nelspruit, Zuid-Afrika van Maaike Rombouts - WaarBenJij.nu

En toen gingen we niet...

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

29 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Nelspruit

Zitten we in het vliegtuig op weg naar Londen, heeft het vliegtuig een technische storing! Dus na een uur naar de bekleding te hebben gekeken, moesten we uit het vliegtuig want hij kon niet meer opstijgen! (Martijn, jij had het wel kunnen fixen toch?! Of heb je toch stiekem aan het vliegtuig van British Airways zitten sleutelen!?) Maar goed, moesten weer uitstappen en alle bagage moest uit het vliegtuig en dan is het maar wachten. Onze vlucht van Londen naar Johannesburg hadden we nu ondertussen ook gemist..Maar na lang en geduldig wachten, was er gelukkig dezelfde avond nog een vlucht via Parijs! Dus uiteindelijk zijn we toch nog aangekomen in Johannesburg! En gingen we toch nog!! :D Johannesburg is echt geen fijn vliegveld..als je buiten komt, komt er al van alles en iedereen op je af en de bus konden we ook al niet meteen vinden. Maar die hebben we net op tijd gelukkig nog gevonden! in de bus heerlijk genoten van de natuur onderweg en die is GROEN!! onderweg heel veel mensen die langs de snelweg lopen, en dan denk je echt; waar komen die vandaan en waar moeten die naartoe?! Want het was voornamelijk groen, groener, en nog groener!

We hebben de eerste nacht hier er nu opzitten en het is echt GEWELDIG!! Dave en Bella van het hostel zijn zo ontzettend lief!! We slapen in een juweeltje van hout op palen met een eigen badkamertje! Gisteren hebben we al heerlijk gezwommen in het zwembad. Ik ben wel erg benieuwd hoe het is in Schoemandsdal daar zal het wel heel anders zijn dan hier!
Ow en gisteren hebben we ook al meteen onze reis voor over 3 weken besproken! We gaan via de coast met een backpackersbus naar Kaapstad!
Maar daarover later meer natuurlijk! We gaan nu onze vluchten daarvoor enzo nog even boeken, dus ik ga mijn eerste verhaaltje vanuit Nelspruit afsluiten.
Ik zal er later foto's opzetten, maar die heb ik nu niet bij me!!

Alles verder ook oke in Oosterhout!?
Ik geniet hier, en ik hoop jullie daar ook! Pivo-plussers, veel plezier met jullie uitje he zaterdag! drink er ook maar eentje van mij! tot een volgend berichtje!!!

Kus!
Maaike

Ooowja en ik heb net een echt Afrikaans nummer gekregen voor mijn telefoon!!
Dus mams, ik ben bereikbaar nu hoor!!
Dit is;
0027726711702

En moeder dan doe je dus dit om mij goedkoop te kunnen horen;!
Bel 0900-0686 (25 cent/min)
Wacht op de tariefmelding
bel dan 0027 gevolgd door mijn nummer (en dat is dan dus 726711702) en sluit dan af met een hekje!

Doeiii!!

  • 29 Februari 2008 - 11:22

    Robin:

    een goed begin ;-)
    maar gelukkig zijn jullie er!

    veel plezier de komende tijd!

    liefs Robin

  • 29 Februari 2008 - 12:42

    Diana:

    Een slecht begin is een goed eind he ;).

    Veel plezier!!!

    Groetjes (jaloerse) Diana ;)

  • 29 Februari 2008 - 14:17

    Maria:

    Volgens mij ben je in een paradijsje beland. Lekker genieten! lieve groet van Maria

  • 29 Februari 2008 - 15:32

    Marjolein:

    Gelukkig is het goed gekomen!
    Ik ben wel heel benieuwd naar de foto's!

    XX Marjolein

  • 29 Februari 2008 - 15:52

    Mama Marise:

    Ja lieverd, ik heb dus gebeld met 0900-0791 ( 15 ct /min) nog goedkoper, maar het tarief van mijn mobiel loopt ook door, dus volgende keer gewoon met de vaste telefoon. Maar ik ben blij je even gehoord te hebben, en dat het zo goed met je gaat.

    XXX mama en papa

  • 29 Februari 2008 - 17:15

    Daisy:

    E Maaaikie!
    Pfff... balen! Maar gelukkig toch nog goed gekomen! En heeft mijn kaartje al een mooi plekje ;) Nouja, nog veel plezier iig en maak er een super toffe tijd van!

    xx Daisy

  • 01 Maart 2008 - 09:31

    Louis En Els:

    Hi Maaike, wat een verhaal en start om aan dit grote avontuur te beginnen. Je bent nog niet weg (letterlijk) en je maakt alweer van alles mee. Maar fijn dat jullie er zijn dan kan het avontuur wat je bedacht had echt beginnen. Hier is alles ok het waait hard, bijna storm. Gisteravond feestje van je oom Jan en tante Jeanne (?) gevierd. En er werd natuurlijk over jullie vliegavontuur gepraat. Nou toedeloe en lieve groet met dikke kus van us twee.

  • 01 Maart 2008 - 11:50

    Sandrine:

    Hee kikker!

    Je bent er dus al! (anders dan de titel doet vermoeden;)Have fun!
    En ik ga je volgen:)

    xxx Sandrine

  • 01 Maart 2008 - 12:08

    Eddy, Iris En Lieke:

    Na een stormachtige nacht te hebben gehad en de regen die hier naar beneden komt, worden wij jaloers op jou Afrika-avontuur. Geniet ervan en we houden je in de gaten via je eigen site.
    Veel plezier tijdens de speurtocht naar "The Big Five".

    Liefs, Eddy en Iris en een knuffelkus van Lieke

  • 01 Maart 2008 - 14:36

    Bas:

    Maaike, geniet ervan!

    Veel plezier!

    Groetjes Bas van vorig jaar

  • 01 Maart 2008 - 16:37

    Kim:

    Woow Maaike, wat een start!

    Gelukkig dat het allemaal is goedgekomen.
    Ben blij dat je daar veilig bent aangekomen.
    Maak er een leuke tijd van, geniet vooral! en ik hou je in de gaten en op de hoogte! Hier is verder niks spannends gebeurd hoor.

    Liefs Kim

  • 01 Maart 2008 - 18:07

    Ad En Nelly:

    Hoi Maaike ,fijn om wat van je te horen al was de start niet zo als je verwacht had.Ga nu maar lekker genieten van dat groen , groener want hier is het nog lang niet zo ver.
    Liefs van ons.

  • 02 Maart 2008 - 10:24

    Lotka:

    Meteen al lekker spannend begonnen, zo hoort het natuurlijk gewoon hahaha. Heeeeeeel veel plezier en succes met de start daarzo! groetjes, Lotka

  • 02 Maart 2008 - 11:24

    Marleen :

    'onderweg heel veel mensen die langs de snelweg lopen, en dan denk je echt; waar komen die vandaan en waar moeten die naartoe?!' Ik weet nog dat ik me op de eerste rit in Zuid-Afrika precies hetzelfde afvroeg! Grappig! Na een week ben je er al aan gewend trouwens...
    Geniet ervan!
    Groetjes Marleen 'van vorig jaar'

  • 03 Maart 2008 - 08:29

    Ans:

    Hoi Maaike, Fijn zo'n vliegtuig! Maar gelukkig zijn jullie goed aangekomen. lekker weer en heerlijk zwemmen. Geniet maar lekker van je avontuur.
    Gr. Ans

  • 03 Maart 2008 - 21:40

    Kitty:

    Heej Maaike,

    Goed om te lezen dat je goed ben aangekomen.
    Veel plezier daar gewenst en we zullen jullie avonturen bij houden op de site.

    groetjess kitty en de rest vd fam.

  • 04 Maart 2008 - 19:03

    Peter, Marja En Kids:

    Hoi Maaike, wij wensen jou heel veel plezier met jou avontuur, maak er een leuke tijd van en vooral ..........
    GENIETEN!!

    groetjes Peter, Marja,Myrthe en Jelle

  • 05 Maart 2008 - 16:19

    Simone Mertens:

    ging het goed in het vliegtuig?
    ik vond het leuk dat jij bij mij in de klas zat en ik vond het hil leuk om de hutjes te maken groetjes simone


  • 07 Maart 2008 - 09:34

    Annelieke:

    Haha! Wat een start zeg! Hoe was de eerste week in Schoenmansdaal? Ik ben ontzettend benieuwd! Veel plezier in Nelspruit dit weekend!
    Dikke kus!

  • 07 Maart 2008 - 15:53

    Irma:

    hoi Maaike,

    het heeft lang geduurd maar je bent toch aangekomen(wel met een hoop vertraging)
    geniet ervan en veel succes met de kinders daar maar dat zal wel lukken.

    groeten christ, irma, bram, marloes, paul

  • 08 Maart 2008 - 12:43

    Mama Marise:

    We zullen het even zonder nieuw berichtje moeten doen, want dit weekend ben je op jacht in het Krugerpark, en daarom niet op internet te vinden. We kijken met spanning uit naar je verhalen en natuurlijk ook naar je foto's.
    Volgens je enthousiaste smsje heb je al verschillende dieren van de BIG FIVE gespot!

    Liefs papa mama en Martijn XXX

  • 10 Maart 2008 - 19:13

    Cindy En Co:

    Hee Maaike, veel plezier daar in het groene Afrika, Maak er een mooie tijd van. Groetjes
    Wouter& Cindy, Hein, Dora & Toon.

  • 12 Maart 2008 - 09:39

    Ruby:

    Super dat je het naar je zin hebt! Kleine avonturier! ;) :D

    Have fun! En ik ben benieuwd naar je volgende storie.

    Kus,
    Ruby

  • 12 Maart 2008 - 09:59

    Bib:

    Hela hela!
    Waar blijven de foto's!? :-) Ben benieuwd.. Whoei mis je al kleine sniffie

    Liefs bib

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Nelspruit

Maaike

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 33217

Voorgaande reizen:

03 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Maaike's world trip

27 Februari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: