Ready to go!! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Maaike Rombouts - WaarBenJij.nu Ready to go!! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Maaike Rombouts - WaarBenJij.nu

Ready to go!!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

01 Januari 2012 | Nederland, Oosterhout

Olaatjes allereerst een schitterend spetterend 2012!
Na een geweldig gezellig knalfeest afgelopen nacht ben ik er helemaal klaar voor om te vertrekken!
Mijn huisje is uitgeruimd (wat een zooi kun je toch verzamelen in een paar jaar..), mijn backpak is zo goed als gevuld, en hopelijk niet groter dan dat ik zelf ben.. de laatste wijntjes op Nederlandse bodem zijn gedronken, nog een knuffel hier en een knuffel daar en gaan met die banaan! Uuh vliegtuig..

Dinsdag vlieg ik van Amsterdam naar Jakarta, waar ik Marjolein ga opzoeken en de eilandjes van Indonesië ga verkennen. Volgens mijn wereldbol slechts een afstand van 25 cm... Wat ik afleg in 16 uur vliegen, dat is zo'n 1,56 cm per uur. Vergeet dus niet elk uur je vinger anderhalve cm te verplaatsen op de wereldbol dan weet je ongeveer waar ik vlieg, voor de liefhebbers! ;)

Maar genoeg rekenwerk, hieronder globaal mijn verdere reisschema;
29 januari: Incredible INDIA nog even niet alleen, maar samen met Karlijn.
5 maart; dan vlieg ik vanaf Singapore naar Melbourne waar ik een weekje blijf.
13 maart: dan steek ik de Pacific over en kom ik aan in de stad met de HOLLYWOOD letters
19 maart: op naar mijn laatste continent.. Zuid-Amerika!
Wanneer ik precies terug kom weet ik nog niet, maar ik denk dat ik meteen van de gelegenheid gebruik maak om mijn verjaardag eens aan de andere kant van de wereld te vieren.. dus ik hoop na 16 juli terug te komen ;)

Ik ben onwijs benieuwd wat ik allemaal ga meemaken, ontmoeten en zien! Mijn camera is ook ingepakt dus ik ga voor het vullen van een nieuwe National Geographic :) hehe

Iedereen echt onwijs bedankt voor al die lieve kaartjes, fotoboekje, plakboeken, verrassingsavonden, knuffels, wijze woorden en de dingen waar ik wel en niet mee terug mag komen..!

Jullie horen nog van mij!!

Ciao
Maaike










  • 01 Januari 2012 - 17:39

    Maartje:

    Voor 2012 wens ik jou een mooie en spannende reis toe! Leuk dat je een blog gaat bijhouden, ik heb me er op geabonneerd.

    Goede reis!

  • 01 Januari 2012 - 18:17

    Sandra:

    Lieve Maaike,

    Onwijs veel plezier gewenst tijdens de superreis die je gaat maken. Ik vind het echt superstoer dat je dit alleen gaat doen. Geniet, geniet, geniet want voor je het weet, is het voorbij!!!

    Liefs, Sandra

  • 01 Januari 2012 - 19:05

    Danique:

    Heey Maaike!

    Ik hoorde van Fabienne van je geweldige avontuur. Wat ontzettend gaaf! Goede reis alvast en geniet van alles wat je ziet, hoort en ruikt!

    Groetjes,
    Danique

  • 01 Januari 2012 - 19:39

    Robin:

    heej Maaike,

    na deze week al twee keer afscheid van je genomen te hebben, nu dan toch nog een keer! ;-)
    heel erg veel plezier voor de komende weken. maak er een supertijd van!

    liefs Robin

  • 01 Januari 2012 - 20:10

    Diana:

    Nogmaals lieverd, heel veel plezier! Ik hou je op de hoogte over de ontwikkelingen in ons kleine landje! Enjoy!
    Kus Diaan

  • 01 Januari 2012 - 21:03

    Janiki:

    Kik! oooh ik kan het nu al bijna niet drooghouden. pfff Gadver! I hate to see you leave. Maar chickie van me, LETS ROCK THE WORLD! we houden contact. Hamba Kahle!

  • 01 Januari 2012 - 23:10

    Andre:

    Maaike, maak er iets moois van. Een nieuw hoogtepunt in je leven.

    Groetjes,

    Andre

  • 02 Januari 2012 - 05:55

    Karlijn:

    Eindelijk is het zover! Je gaat zo genieten..Heel veel plezier in Indonesie en tot over een paar weekjes. Ik kijk er naar uit!x

  • 02 Januari 2012 - 10:36

    Miny:

    Hoi Maaike,

    Ik wens jou voor morgen een goede start!
    Heel veel plezier.

    groetjes Miny

  • 02 Januari 2012 - 18:06

    Noortje:

    Ha lieverd,

    wat fijn deze waarbenjij pagina! Nu kunnen we je toch een beetje in de gaten houden. Ik ga jou missen, maar dat weet je! Pas goed op je zelf en maak vooral heel veel plezier! Een hele dikke knuffel van mij.

    Noortje

  • 03 Januari 2012 - 08:26

    Yvette:

    Hee Maaike! Ontzettend veel plezier met deze bijzondere reis, maar dat gaat zeker goed komen! X

  • 04 Januari 2012 - 21:14

    Marjolein Van Gils:

    wat een super reis ga je maken Maaike, echt geweldig. Ik ga je blog lezen en hoop zo een beetje up to date te blijven. Geniet ervan. Zet al je zintuigen op en just ENJOY!!

    x marjo

  • 04 Januari 2012 - 22:45

    Maria:

    Toi toi toi !
    Khou je bij via je reisverslagen.....dus schrijven!
    X

  • 07 Januari 2012 - 09:50

    Bibi:

    He Maaike, ben je inmiddels goed aangekomen? Ik zit vol verwachting op je site te kijken hoor. Hihi.. Hopelijk bevallen de eilandjes van Indonesie goed!!!! Dikke kus Bib

  • 07 Januari 2012 - 17:25

    Ans Martens:

    Hoi Maaike, Mooie start in het nieuwe jaar. Heel veel plezier & geniet van jou wereldreis. (dat komt zeker goed :-)
    Groetjes Ans & fam.

  • 08 Januari 2012 - 08:26

    Niels & Martha:

    Hey Maaike,

    Jij ook een heel goed 2012!! Maar da gaat wel goed komen met al die reisplannen!
    Geniet ervan en hou ons af en toe eens op de hoogte!

    Liefs!!

  • 08 Januari 2012 - 10:44

    Miriam:

    Ha die lieve Maaike. De start is gemaakt! Toon en ik gaan je volgen hoor, reken maar dat we met je mee genieten.
    We zie uit naar de eerste foto's en berichtjes vanuit Indonesië. Veel plezier op je ontdekkingstochten. We horen ervan!
    Liefs. Toon en Miriam

  • 08 Januari 2012 - 11:25

    Noortje:

    Hoi Maaike,

    Goed aangekomen in Jakarta? Hoop dat je een goede reis hebt gehad en 't naar je zin hebt daar!

    Xx Noor

  • 08 Januari 2012 - 20:31

    Marcel:

    Dag Maaike, Een heel goed, gezond, maar vooral memorabel 2012. Ietwat jaloers ;-) zullen we je reisverhalen lezen. Super stoer van je dat je dit doet. Alle adviezen heb je volgens mij al gehad en dat wat wij je willen meegeven is volgens mij in iedere reactie die ik nu heb gelezen al verwoordt. GENIET. En probeer je daar ook van bewust te zijn. Doe wat goed voelt, laat de dingen gebeuren, maar vergeet niet af en toe effe na te denken.
    Pas goed op jezelf, wij volgen je via deze site en natuurlijk via je vader, moeder en Martijn. Marcel, Diana en kids.

  • 09 Januari 2012 - 09:41

    Hans :

    Hoi Maaike,

    Gaat alles naar wens?
    De beste wensen voor 2012 en geniet van je reis.

    Groetjes,

    Hans


  • 10 Januari 2012 - 00:39

    Sebastiaan:

    Hoi Maaike,

    Ik hoop dat je n hele voorspoedige reis hebt gehad en dat je onbezorgd aan t genieten bent. Goed nieuws uit NL! De kinderen hebben €250,-- voor jouw project bij elkaar gezongen met 3 koningen. En daarbij schenkt de 3Koningen groep ook nog eens €500,-- Proficiat!!!

    Have fun! Sebastiaan

  • 11 Januari 2012 - 19:16

    Marja:

    Ha die Maaike,
    Ik mis je nu al hoor buuv. Ben benieuwd naar al je belevenissen. Ik hoop dat je veel mooie ervaringen opdoet. Een dikke knuffel.

  • 12 Januari 2012 - 16:20

    Louis En Els:

    Hoi Maaike,
    gaat alles naar wens en heb je het naar je zit? We zijn erg benieuwd! Groetjes

  • 23 Januari 2012 - 00:16

    Anouk:

    Heee!

    Hoe is het daar??!?!? Ik ben erg benieuwd naar je verhalen!!
    Je gaat al bijna naar India, super!! Ben stiekem wel een beetje jaloers, haha.

    Geniet ervan!

    X Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosterhout

Maaike

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 33243

Voorgaande reizen:

03 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Maaike's world trip

27 Februari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: